reklama

Oheň a ľad

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tajná temná láska

Jeden na jedného

Keď srdcia plačú

Bránia im vo voľnom cítení


Diabol s anjelskou tvárou

V duši oheň v sdci ľad

Nežné náznaky dotykov

Spálené srdce v ľadovej peci


Nedokážu spraviť prvý krok

Strhnúť kožu diabla

Vrátiť anjela na trón

Aby ľadové srdcia ožili


Prebudia sa ?

Zapália srdcia ?

Vzkriesia anjela ?

Zvíťazia ?

Robert Šosták

Robert Šosták

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem všetko čo páli, s ohňom sa strašne rád hrám, narodil som sa v jeho znamení. Zasvätil som život búrke, horúcu krv z toho mám, nečakám nikdy kto mi zavelí, na čele osud svoj vypálený. Som, áno som horľavý, v hlave pália ma túžby žeravé a jedno viem, pokiaľ žijem to znamenie neopustím. Som dieťa plameňov, cestu vám osvetlím, zomriem až s nádejou, až posledný. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásne

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu