reklama

Podvod

Aj taký je život... :(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Stojím na rohu a sledujem...

Sledujem Ťa, no ty ma nevidíš.

Nevidíš, ako mi tečú slzy.

Tečú kvôli Tebe...

Podviedla si ma...

Vravela si, že ma ľúbiš.

Či si myslíš, že to,

že si ma podviedla,

si spravila z lásky ku mne ???

Ja si to nemyslím...

Ťahala si ma za nos

a ja som sa nechal ťahať.

Bol som idiot..

Idiot, ktorý Ťa po celý miloval a miluje...

Idiot, ktorý Ti dával všetko, čo len mohol...

No a bol som odmenený krutým darom.

Stojím a sledujem Ťa...

Naďalej Ťa ľúbim !

No neviem, či Ti dokážem odpustiť...

Robert Šosták

Robert Šosták

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem všetko čo páli, s ohňom sa strašne rád hrám, narodil som sa v jeho znamení. Zasvätil som život búrke, horúcu krv z toho mám, nečakám nikdy kto mi zavelí, na čele osud svoj vypálený. Som, áno som horľavý, v hlave pália ma túžby žeravé a jedno viem, pokiaľ žijem to znamenie neopustím. Som dieťa plameňov, cestu vám osvetlím, zomriem až s nádejou, až posledný. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásne

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu