reklama

Smutný básnik

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Písať veselé básne, keď som smutný ?

Písať veselé básne, keď si mi povedala, že ma nechceš ?

Písať veselé básne, keď ma nikdy nepobozkáš ?

Písať veselé básne, keď ma nikdy neobjímeš ?

Písať veselé básne, keď sa kvôli tebe trápim ?

Nemožné !!!

To nedokážem...


Vedel by som to, keby som bol veselý.

Vedel by som to, keby si mi povedala, že ma chceš.

Vedel by som to, keby si ma pobozkala.

Vedel by som to, keby si ma objala.

Vedel by som to, keby som sa kvôli tebe netrápil.


Ja ťa milujem, no ty mňa nie.

Tak ako mám písať veselé básne ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nezostáva mi nič iné,

len sedieť nad papiermi,

písať smutné básne,

myslieť na teba

a tváriť sa pred ostatnými,

že je mi fajn,

že ma nič netrápi....

Robert Šosták

Robert Šosták

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem všetko čo páli, s ohňom sa strašne rád hrám, narodil som sa v jeho znamení. Zasvätil som život búrke, horúcu krv z toho mám, nečakám nikdy kto mi zavelí, na čele osud svoj vypálený. Som, áno som horľavý, v hlave pália ma túžby žeravé a jedno viem, pokiaľ žijem to znamenie neopustím. Som dieťa plameňov, cestu vám osvetlím, zomriem až s nádejou, až posledný. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásne

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu