reklama

Zápas so životom

....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo má robiť preto, aby bol šťastný?

Žiť ďalej, či skoncovať so životom navždy?

O tom stále premýšľa a dochádza k záveru,

že na tomto svete sa neoplatí žiť, je to tak veru...


Život ku nemu krutý je a kruto ho trestá,

nemá pevné miesto, lieta vzduchom, mení mestá.

Nachádza si priateľov, no v momente ich stráca.

Spôsob žitia taký divný, s nervami to nezvláda...


Nemôže si nič dovoliť : školu, výlet, exkurziu...

Skončili vraj veľmi zle, priviedli ich na mizínu.

Keby to však ostalo, všetko ako malo byť,

nemusel by v rohu sedieť, so životom zápasiť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Bol by šťastný niekde v diali, pri rodine, priateľoch,

no on sedí nad papierom, premýšľa o problémoch.

O problémoch, starostiach, čo v hlave mu teraz víria,

má strach, že ho tá nervozita z vnútra porozbíja.


Porozbíja jeho Ja, čo len šťastné chcelo byť

a nie sedieť nad papierom, so životom zápasiť...

So životom zápasí, zdolá všetky prekážky,

pevne verí, že sa nikdy nedožije porážky....

Robert Šosták

Robert Šosták

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem všetko čo páli, s ohňom sa strašne rád hrám, narodil som sa v jeho znamení. Zasvätil som život búrke, horúcu krv z toho mám, nečakám nikdy kto mi zavelí, na čele osud svoj vypálený. Som, áno som horľavý, v hlave pália ma túžby žeravé a jedno viem, pokiaľ žijem to znamenie neopustím. Som dieťa plameňov, cestu vám osvetlím, zomriem až s nádejou, až posledný. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásne

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu