reklama

Aj málo stačí

Aj málo stačí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcem byť tvojím „herom“,

chrániť ťa vždy a všade,

byť stále pri tebe,

vo dne, v noci,

pozerať na tvoju krásnu tvár,

do nádherných očí,

do ktorých som sa zamiloval,

bezkávať tvoje pery,

ktoré žiaria úsmevom,

tak ako žiari moje srdce,

vždy vtedy, keď sa usmievaš a si šťastná.


Čakám na tvoj príchod,

na naše stretnutie, ako na spásu,

ktorá ma vykúpi z trápania.

Z trápenia, ktoré prežívam,

vždy vtedy, keď ťa nevidím...

Stačí polhodina bez teba

a moje srdce,

srdce, ktoré patrí iba tebe,

je ako hokejový zápas bez gólu,

strom bez lístia,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

rieka bez vody,

gitara bez strún,

okno bez skla,

pieseň bez slov

alebo ako hudba bez tónov...

Jednoducho prázdne, smutné, pusté...


Povedz, že ma miluješ

a budem najšťastnejší tvor na svete,

ktorý našiel zmysel svojho života.

Ja sa snažím ho nájsť teraz v tebe,

v tebe láska moja jediná,

iná sa ti nevyrovná, ty si jedinečná...

Si láska, ktorá na stromoch nerastie,

v uliciach sa nedá nájsť,

nedá sa vyhrať v lotérii,

ba dokonca sa nedá dostať ako darček od starej mamy...


Preto prosím nestrať sa mi z môjho obzoru,

nedaj mi šancu smútiť...

Chcem len, aby si ostala pri mne, bola šťastná...

To mi stačí....

Robert Šosták

Robert Šosták

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem všetko čo páli, s ohňom sa strašne rád hrám, narodil som sa v jeho znamení. Zasvätil som život búrke, horúcu krv z toho mám, nečakám nikdy kto mi zavelí, na čele osud svoj vypálený. Som, áno som horľavý, v hlave pália ma túžby žeravé a jedno viem, pokiaľ žijem to znamenie neopustím. Som dieťa plameňov, cestu vám osvetlím, zomriem až s nádejou, až posledný. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásne

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu