reklama

Someone's wife

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hey, little Girlie

quit livin' on dreams

'cause life is not what it seems

don't be a little lonely girl

in this freaky, cold and fuckin' world

I believe that someone exists

who needs you and wants to love you

so don't give up and live this life

and you'll see - you'll be someone's wife...

Robert Šosták

Robert Šosták

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem všetko čo páli, s ohňom sa strašne rád hrám, narodil som sa v jeho znamení. Zasvätil som život búrke, horúcu krv z toho mám, nečakám nikdy kto mi zavelí, na čele osud svoj vypálený. Som, áno som horľavý, v hlave pália ma túžby žeravé a jedno viem, pokiaľ žijem to znamenie neopustím. Som dieťa plameňov, cestu vám osvetlím, zomriem až s nádejou, až posledný. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásne

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu