reklama

Pretendri

....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetci ste pretendri, už som sa s tým zmieril...
Len ma to bolí, lebo som vám veril...
Vadí vám úprimnosť? Pozrite sa na seba...
Takýchto priateľov mi ozaj netreba


Predstierať priateľstvo chce silnú povahu,
no vy ste na to však hneď našli odvahu
Pozeráte do očí, hovoríte slová...
Už nikdy viacej a ani odznova....

Robert Šosták

Robert Šosták

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem všetko čo páli, s ohňom sa strašne rád hrám, narodil som sa v jeho znamení. Zasvätil som život búrke, horúcu krv z toho mám, nečakám nikdy kto mi zavelí, na čele osud svoj vypálený. Som, áno som horľavý, v hlave pália ma túžby žeravé a jedno viem, pokiaľ žijem to znamenie neopustím. Som dieťa plameňov, cestu vám osvetlím, zomriem až s nádejou, až posledný. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásne

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu