reklama

Hady a kone

....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak sa dvaja ľudia majú radi,

prečo sú na seba ako hady?

Veľa vecí na seba vymýšľajú,

ale pravdu zo seba nevydajú.

Veď načo.

Nik sa to nedozvie.

To prejde.

Bude všetko „allright“.

Ha, ha, ha.

Lož má krátke nohy, každému to rozpovie.

Vo filmoch len samé rozvody

a samé „šľapky“.

To sú týchto ľudí dôvody,

na očiach majú klapky.

Ako kone...

Kone som týmto urazil – Prepáčte !

Robert Šosták

Robert Šosták

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem všetko čo páli, s ohňom sa strašne rád hrám, narodil som sa v jeho znamení. Zasvätil som život búrke, horúcu krv z toho mám, nečakám nikdy kto mi zavelí, na čele osud svoj vypálený. Som, áno som horľavý, v hlave pália ma túžby žeravé a jedno viem, pokiaľ žijem to znamenie neopustím. Som dieťa plameňov, cestu vám osvetlím, zomriem až s nádejou, až posledný. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyBásne

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu